شرایط و ضوابط استفاده از خدمات وب سایت بامن تامین
شرایط و ضوابط استفاده از خدمات وب سایت بامن تامین

 

شرایط و ضوابط استفاده از سایت بامن تامین:

 

*استفاده از سایت بامن تامین  به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

توافقنامه

الف: شرایط عضویت

 این موافقتنامه ، یک توافق قانونی به منظور عضویت و بهره برداری از سرویس های غیر حضوری سامانه بامن تامین می باشد که بین شرکت مذکور و جامعه تحت پوشش تامین اجتماعی آن که به ترتیب شرکت و مخاطبان نامیده می شوند ، منعقد می گردد به علت داشتن اطلاعات فردی هر شخص می بایست در حفظ و نگهداری نام کاربری و رمز عبور خود کوشا باشد که سایت بامن تامین هیچگونه مسئولیتی بابت اطلاعات شخصی شما برعهده ندارد *رمزو کدواژه شما برای استفاده از خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی  جهت بهره مندی شما از خدمات سامانه با من تامین می باشد ولی قابل ذکر است که  اطلاعات شما در اختیار هیچ شخص یا سازمانی قرار نخواهد گرفت.

 

1-مخاطبان می توانند از سایت های اصلی جهت دریافت خدمات مانند سامانه خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی (eservices.tamin.ir) استفاده کنند و هیچ گونه اجباری در استفاده از خدمات سامانه بامن تامین نمی باشد

2-مخاطبان می بایست در ابتدا موافقتنامه عضویت و استفاده از سامانه بامن تامین را خوانده و در صورت قبول شرایط مندرج در آن نسبت به تایید اقدام نماید تا بتواند از خدمات غیرحضوری سایت  بهره مند شوید سایت بامن تامین می تواند در مراجع قضائی و ... به آن استناد نموده و مورد بهره برداری قرار دهد.

3-با توجه به اینکه ارائه سرویس های مناسب برای مخاطبان مستلزم بروزرسانی سامانه های ارتباط می باشد از اینرو سامانه های ارائه دهنده سرویسهای غیرحضوری سازمان در حال تغییر بوده و ممکن است این تغییرات بدون اطلاع قبلی به مخاطبان صورت پذیرد. بدیهی است در صورت بروز هرگونه اختلال در روند ارائه خدمات در نتیجه بروزرسانی سامانه های مورد بحث ، مسئولیتی متوجه سازمان نخواهد بود.

 4-سایت براساس صلاح دید و یا تخلف مخاطبان از شرایط موافقتنامه و یا مواردی از قبیل اختلال در سیستم اجازه خواهد داشت که از دسترسی آنان به حساب کاربریشان و نیز استفاده از سرویس ها جلوگیری نماید. قابل ذکر است، حساب کاربری شامل، جزئیات حساب کاربری یا هر فایل یا محتویات دیگر در آن می باشد .

 5-سایت براساس صلاح دید خود، می تواند در تعداد درخواست ها ، حجم ، کیفیت و سایر ویژگی های داده ها و فایل های بارگذاری شده توسط مخاطبان و نیز در میزان فضای ذخیره سازی (مانند میزان حجم صندوق ارسال و دریافت و...) ، به منظور ارائه سرویس مناسب به مخاطبان اعمال تغییر نماید.

6-به منظور بهبود کیفیت ارائه سرویس ها در هنگام ثبت نام برخی اطلاعات شخصی اعم از شماره ملی ، شماره همراه و ... برای ایجاد حساب کاربری از مخاطبان درخواست می گردد . از این اطلاعات جهت اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه ، پست الکترونیکی و ... ، در مراحل مختلف درخواست سرویس استفاده خواهد شد.

7-مسئولیت صحت اطلاعات وارده شده در ایجاد حساب کاربری و درخواست سرویس های غیر حضوری بر عهده مخاطب می باشد

8-مخاطبان تایید می نمایند که مسئول حفاظت از نام کاربری و کلمه عبور خود جهت دسترسی به سرویسهای غیرحضوری سازمان می باشند. بعلاوه ، با توجه به اینکه یکی از ابزارهای احراز هویت مخاطبان و همچنین اطلاع رسانی به آنها ، شماره همراه ارائه شده در فرآیند ایجاد حساب کاربری می باشد. بدیهی است مسئولیت و عواقب هرگونه فعالیت با حساب کاربری مخاطب بر عهده مالک آن شماره همراه می باشد .

9-مخاطبان متعهد می گردند به نحوی مناسب از سرویس های ارائه شده استفاده نموده و از درخواست سرویس های غیر واقعی ، ایجاد ترافیک در خطوط ارتباطی و ... که باعث ایجاد اختلال در روند ارائه خدمت می گردد اجتناب نمایند.

10-مخاطبان تایید می نمایند که در قبال همه فعالیت هایی که تحت عنوان حساب کاربری آنها رخ می دهد، در برابر سایت مسئول بوده و سایت می تواند به استناد این موافقتنامه و در صورت سوء استفاده ، بر علیه مخاطب مرتبط با حساب کاربری مورد نظر اقدام قانونی بعمل آورد.

11_مخاطبان متعهد می گردند که به منظور دریافت سرویس مورد نظر در زمان و مکان مورد نظر حضور داشته باشند در غیر اینصورت هیچگونه مسئولیتی در قبال عدم تحویل یا ارائه خدمت مورد نظر بدلیل عدم مراجعه / حضور مخاطب متوجه سایت نخواهد بود.

12-سایت مجاز است مطابق ضوابط و مقررات جاری خود و با توجه به نوع سرویس درخواستی ، نسبت به درخواست و دریافت الکترونیکی اسناد(شناسنامه-کارت ملی-عکس-گواهی اشتغال به تحصیل و...)از مخاطبان اقدام نماید.

13-همچنین در موادریکه ارائه سرویس درخواستی منوط به پرداخت هزینه توسط مخاطب می باشد سایت می تواند به منظور تسهیل در ارائه خدمات و به صورت الکترونیکی نسبت به دریافت هزینه مورد نظر اقدام نماید.

 14- شرکت براساس صلاحدید و یا تخلف مخاطبان از شرایط موافقتنامه و یا مواردی از قبیل اختلال در سیستم اجازه خواهد داشت که از دسترسی آنان به حساب کاربریشان و نیز استفاده از سرویسها جلوگیری نماید. قابل ذکر است، حساب کاربری شامل، جزئیات حساب کاربری یا هر فایل یا محتویات دیگر در آن می باشد

 

مطالب پیشنهادی مجله خبری با من تامین

سازمان تامین اجتماعی با ابلاغ دستور اداری ضوابط بیمه تکمیلی درمان و عمر مستمری‌بگیران را از آذر سال جاری تا آبان ۱۴۰۰ به واحدهای اجرایی اعلام کرد.
با تحقق کامل طرح ۳۰۷۰ تا بهمن ماه سال جاری ۷۰ میلیون از ۹۶ میلیون مراجعه سالیانه به شعب تامین اجتماعی کاهش خواهد یافت .
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: طرح ۳۰۷۰ (ارائه سی خدمت به صورت غیرحضوری برای کاهش هفتاد میلیون مراجعه به واحد‌های اجرایی این سازمان) از امروز در سازمان تامین اجتماعی کلید خورد.
پاسخ: 1-حتما به صورت غیر ارادی بیکار شده باشد. 2-بازنشسته یا مستمری بگیر نباشد. 3-بیمه شده حداقل ۶ ماه سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشد قبل از بیکار شدن. 4-بیمه شدگانی که به دلیل حوادثی مانند سیل، زلزله، آتش سوزی بیکار شدند نیاز به داشتن حداقل سابقه بیمه ندارند را دریافت خواهند کرد.
پاسخ: ۱- درخواست توسط متقاضی ارائه شده باشد ۲- حق بیمه دوران مذکور پرداخت شده باشد ۳- رابطه بیمه ای فرد با سازمان بیمه تامین اجتماعی برقرار باشد ۴- در صورتی که بیمه شده قبل از تاریخ تقاضا حداقل «۲» سال سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشد
پاسخ: 1- فرد تحت پوشش با ۶۰ سال سن و ۲۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه می‌تواند با حداقل حقوق پایه و بیشتر بازنشسته شود. 2- فرد تحت پوشش با ۶۰ سال سن و زیر ۲۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه متناسب با تعداد سال‌های پرداخت حق بیمه بازنشسته می‌شود. 3- فرد تحت پوشش با ۶۰ سال سن و ۱۰ سال سابقه 4- فرد تحت پوشش با ۵۰ سال سن و ۳۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه با حقوق کامل باز نشسته می‌شود.