خدمات آنلاین
خدمات آنلاین
امور اداری چه وظایفی دارد؟

امور اداری وظیفه دارد :

از قانون کار و تامین اجتماعی و مقررات مرتبط آگاهی داشته باشد

قراردادهای کار – لیست حقوق – لیست بیمه – فیش حقوق – تسویه حساب ها و …. را به موقع و دقیق و قانونی تنظیم کند.

معظلات امور اداری به روش سنتی و معمول
نیازمندی ها
    
معظلات و مشکلات
استخدام کارمند امور اداری     هزینه حقوق، بیمه – مسئولیت کارفرما در قبال وی
آموزش کارمند امور اداری    مرجع آموزشی کامل وجود ندارد – هزینه آموزش  – احتمال ترک کار
محل و مکان امور اداری    هزینه حقوق، بیمه – مسئولیت کارفرما در قبال وی

لوازم امور اداری
هزینه های کمر کشن مبلمان اداری، کمد، بایگانی، سیستم های کامپیوتری
نرم افزارهای حقوق و دستمزد،قیمت گزاف خرید و پشتیبانی ، عدم کارایی و تطبیق با شرایط کاری مختلف، عدم پشتیبانی مناسب
بایگانی،هزینه خرید کمد بایگانی، زونکن و …
سامانه امور اداری آنلاین چگونه مشکلات امور ادارای را حل می کند؟

امور اداری آنلاین به صورت اینترنتی کارهای امور اداری شرکت ها، کارخانجات و کلیه واحد های مشمول قانون کار را انجام می دهد.
خدمات امور اداری آنلاین چیست؟

۱- خدمات روتین و تکراری

مانند تنظیم قراردادهای کار – لیست حقوق – فیش حقوق – تسویه حساب ها

۲- خدمات موردی

برای اتفاقاتی که به صورت تصادفی پیش می آید و کارفرما نیاز به مشاوره دارد.
امور اداری آنلاین چگونه کار می کند؟

کارفرمایان در این سامانه عضو می شوند.

اطلاعات مورد نیاز را به سامانه وارد می کنند.

سررسید اسناد و مدارک درخواستی را تعیین می کنند.

و تمام.

بقیه کارها توسط اموراداری آنلاین انجام می شود:

تمام اسناد و مدارک درخواستی کارفرما سر موعد و بدون اینکه توسط وی نیاز به پیگیری باشد تنظیم و ارسال می شود.

کارفرما فایل آماده را دریافت و استفاده می نماید.
سامانه با من تامین مناسب چه کارفرمایانی است؟

این سامانه برای کارفرمایان زیر مناسب است:

    شرکت های تولیدی و خدماتی
    شرکت های خدماتی نیروی انسانی
    کارخانجات کوچک، متوسط و بزرگ
    مدارس و آموزشگاه ها
    مراکز بهداشتی و درمانی اعم از درمانگاه ها، مطب ها، آزمایشگاه های تشخیص طبی، داروخانه ها، مراکز فیزیوتراپی، رادیولوژی، سونوگرافی و …
    کسب و کارهای اینترنتی
    تالار ها و رستوران ها
    کارگاه های عمرانی و ساخت و ساز

مطالب پیشنهادی مجله خبری با من تامین

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به فراهم شدن امکان ثبت نام اینترنتی تسهیلات قرض الحسنه مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی گفت: طی روزهای گذشته، بیش از ۹۰ هزار نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران متقاضی، اقدام به ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه کرده و ۴۳ هزار نفر نیز وام خود را دریافت کرده‌اند.
کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان تهران با صدور اطلاعیه‌ای از بازنشستگان متقاضی دریافت تسهیلات ۷
امکان ارائه درخواست بازنشستگی عادی در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی فراهم شد.
پاسخ: 1-حتما به صورت غیر ارادی بیکار شده باشد. 2-بازنشسته یا مستمری بگیر نباشد. 3-بیمه شده حداقل ۶ ماه سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشد قبل از بیکار شدن. 4-بیمه شدگانی که به دلیل حوادثی مانند سیل، زلزله، آتش سوزی بیکار شدند نیاز به داشتن حداقل سابقه بیمه ندارند را دریافت خواهند کرد.
پاسخ: ۱- درخواست توسط متقاضی ارائه شده باشد ۲- حق بیمه دوران مذکور پرداخت شده باشد ۳- رابطه بیمه ای فرد با سازمان بیمه تامین اجتماعی برقرار باشد ۴- در صورتی که بیمه شده قبل از تاریخ تقاضا حداقل «۲» سال سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشد
پاسخ: 1- فرد تحت پوشش با ۶۰ سال سن و ۲۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه می‌تواند با حداقل حقوق پایه و بیشتر بازنشسته شود. 2- فرد تحت پوشش با ۶۰ سال سن و زیر ۲۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه متناسب با تعداد سال‌های پرداخت حق بیمه بازنشسته می‌شود. 3- فرد تحت پوشش با ۶۰ سال سن و ۱۰ سال سابقه 4- فرد تحت پوشش با ۵۰ سال سن و ۳۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه با حقوق کامل باز نشسته می‌شود.