خدمات کارفرمایان
خدمات کارفرمایان
کارفرمای گرامی می دانید چرا باید از ما خدمات دریافت کنید؟

غیر ممکن است که در دنیای امروز که حجم اطلاعات بسیار زیاد است هر فردی به همه علوم و دانش مرتبط با کارش مسلط باشد.

وقت خود را صرف کسب و کار خود بکنید تا سود بیشتری بدست بیاورید.

کاملا اشتباه است که زمان خود را از کار اصلی خود کم کرده و به یادگیری دست و پا شکسته برخی مسائل نمایید چون خرید خدمات از ارائه دهندگان آن ها به صرفه است و در قبال زمانی که برای کسب این اطلاعات می کنید می توانید در کار اصلی خود درآمدی بیشتر از هزینه خدمات خریداری شده کسب نمایید.

فرمول برنده شدن در شرایط کنونی مشاوره است.

این مشاوره ممکن است در زمینه حقوقی، اقتصادی، سرمایه گذاری، تغییر تکنولوژی تولید و … باشد.

محکومیت ها، از دست دادن حقوق، جرائم، کاهش راندمان کاری و … در انتظار شماست وقتی که مقررات را خواسته یا ناخواسته رعایت ننمایید.

مهم ترین مساله مرتبط با کلیه کسب و کارها پرسنل آن هست و مهم ترین مساله نیروی کار حقوق و مزایا و بیمه کارگران است.

مرکز خدمات قانون کار و بیمه کارگران ایران با بهره گیری از کارشناسان و افراد مجرب و خبره که علاوه بر اینکه علم و دانش در زمینه حقوق کار را در عالی ترین درجات دارند در زمینه حقوق کار و مسائل مرتبط مشغول به کار هستند که باعث شده تا همیشه  بر قوانین و مقررات به بروز ترین مسائل و مصوبات مسلط باشند.

ما چه خدماتی به کارفرمایان برای افزایش آگاهی و بهبود شرایط کار ارائه می دهیم؟


 پکیج قراردادکارتنظیم لیست بیمه

مطالب پیشنهادی مجله خبری با من تامین

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به فراهم شدن امکان ثبت نام اینترنتی تسهیلات قرض الحسنه مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی گفت: طی روزهای گذشته، بیش از ۹۰ هزار نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران متقاضی، اقدام به ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه کرده و ۴۳ هزار نفر نیز وام خود را دریافت کرده‌اند.
کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان تهران با صدور اطلاعیه‌ای از بازنشستگان متقاضی دریافت تسهیلات ۷
امکان ارائه درخواست بازنشستگی عادی در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی فراهم شد.
پاسخ: 1-حتما به صورت غیر ارادی بیکار شده باشد. 2-بازنشسته یا مستمری بگیر نباشد. 3-بیمه شده حداقل ۶ ماه سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشد قبل از بیکار شدن. 4-بیمه شدگانی که به دلیل حوادثی مانند سیل، زلزله، آتش سوزی بیکار شدند نیاز به داشتن حداقل سابقه بیمه ندارند را دریافت خواهند کرد.
پاسخ: ۱- درخواست توسط متقاضی ارائه شده باشد ۲- حق بیمه دوران مذکور پرداخت شده باشد ۳- رابطه بیمه ای فرد با سازمان بیمه تامین اجتماعی برقرار باشد ۴- در صورتی که بیمه شده قبل از تاریخ تقاضا حداقل «۲» سال سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشد
پاسخ: 1- فرد تحت پوشش با ۶۰ سال سن و ۲۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه می‌تواند با حداقل حقوق پایه و بیشتر بازنشسته شود. 2- فرد تحت پوشش با ۶۰ سال سن و زیر ۲۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه متناسب با تعداد سال‌های پرداخت حق بیمه بازنشسته می‌شود. 3- فرد تحت پوشش با ۶۰ سال سن و ۱۰ سال سابقه 4- فرد تحت پوشش با ۵۰ سال سن و ۳۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه با حقوق کامل باز نشسته می‌شود.