امور اداری آنلاین

راهنمای استفاده از خدمات

 
 
امور اداری چه وظایفی دارد؟

امور اداری وظیفه دارد :

از قانون کار و تامین اجتماعی و مقررات مرتبط آگاهی داشته باشد

قراردادهای کار – لیست حقوق – لیست بیمه – فیش حقوق – تسویه حساب ها و …. را به موقع و دقیق و قانونی تنظیم کند.
معظلات امور اداری به روش سنتی و معمول
    
معظلات و مشکلات
 
استخدام کارمند امور اداری:     هزینه حقوق، بیمه – مسئولیت کارفرما در قبال وی
آموزش کارمند امور اداری:    مرجع آموزشی کامل وجود ندارد – هزینه آموزش  – احتمال ترک کار
محل و مکان امور اداری:   هزینه حقوق، بیمه – مسئولیت کارفرما در قبال وی

لوازم امور اداری

هزینه های کمر کشن مبلمان اداری، کمد، بایگانی، سیستم های کامپیوتری
نرم افزارهای حقوق و دستمزد،قیمت گزاف خرید و پشتیبانی ، عدم کارایی و تطبیق با شرایط کاری مختلف، عدم پشتیبانی مناسب
بایگانی هزینه خرید کمد بایگانی، زونکن و …

سامانه امور اداری آنلاین چگونه مشکلات امور ادارای را حل می کند؟

امور اداری آنلاین به صورت اینترنتی کارهای امور اداری شرکت ها، کارخانجات و کلیه واحد های مشمول قانون کار را انجام می دهد.

خدمات امور اداری آنلاین چیست؟

۱- خدمات روتین و تکراری

مانند تنظیم قراردادهای کار – لیست حقوق – فیش حقوق – تسویه حساب ها

۲- خدمات موردی

برای اتفاقاتی که به صورت تصادفی پیش می آید و کارفرما نیاز به مشاوره دارد. امور اداری آنلاین چگونه کار می کند؟

کارفرمایان در این سامانه عضو می شوند.

اطلاعات مورد نیاز را به سامانه وارد می کنند.

سررسید اسناد و مدارک درخواستی را تعیین می کنند.

و تمام.

بقیه کارها توسط اموراداری آنلاین انجام می شود:

تمام اسناد و مدارک درخواستی کارفرما سر موعد و بدون اینکه توسط وی نیاز به پیگیری باشد تنظیم و ارسال می شود.

کارفرما فایل آماده را دریافت و استفاده می نماید.
سامانه اداره کل امور اداری آنلاین مناسب چه کارفرمایانی است؟

این سامانه برای کارفرمایان زیر مناسب است:

شرکت های تولیدی و خدماتی
شرکت های خدماتی نیروی انسانی
کارخانجات کوچک، متوسط و بزرگ
مدارس و آموزشگاه ها
مراکز بهداشتی و درمانی اعم از درمانگاه ها، مطب ها، آزمایشگاه های تشخیص طبی، داروخانه ها، مراکز فیزیوتراپی، رادیولوژی، سونوگرافی و …
کسب و کارهای اینترنتی
 تالار ها و رستوران ها
کارگاه های عمرانی و ساخت و ساز
نام شرکت
تعداد پرسنل
چه خدماتی احتیاج دارید؟
تنظیم اسناد تسویه حساب کارگران
تنظیم قرارداد
مشاوره
فیش حقوقی برای پرسنل
لایحه دفاعیه
اسناد اداری مرخصی
فرم های ترک کار کارگر
ثبت نام بیمه شده جدید
چک کردن اسنادقبلی
سایر خدمات
شماره تماس
این خدمات را برای چند دوره احتیاج دارید؟
استان
پیگیری درخواست

مطالب پیشنهادی مجله خبری با من تامین

سازمان تامین اجتماعی به منظور دستیابی به اهداف سند درمان ۱۴۰۴ و توزیع عدالت، به سراغ طرح سطح‌بندی خدمات درمانی رفته است اما باید دید در این مسیر چه تهدیدهایی پیش رو دارد.
بازنشستگان تامین اجتماعی که جامعه‌ای بسیار گسترده هستند و بیش از ۶۰ درصد بازنشستگان کشور را تشکیل می‌دهند، در سال جاری در مقوله همسان‌سازی، شاهد تبعیضات و مشکلات بسیار بودند.
متأسفانه شاهد این هستیم که کارگرانی در جامعه مشغول فعالیت هستند که حداقل های قانونی کار را دریافت نمی کنند. این کارگران در بهترین حالت تنها پایه حقوق را دریافت می کنند و مشمول سایر مزایا نمی شوند.
پاسخ: 1-حتما به صورت غیر ارادی بیکار شده باشد. 2-بازنشسته یا مستمری بگیر نباشد. 3-بیمه شده حداقل ۶ ماه سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشد قبل از بیکار شدن. 4-بیمه شدگانی که به دلیل حوادثی مانند سیل، زلزله، آتش سوزی بیکار شدند نیاز به داشتن حداقل سابقه بیمه ندارند را دریافت خواهند کرد.
پاسخ: ۱- درخواست توسط متقاضی ارائه شده باشد ۲- حق بیمه دوران مذکور پرداخت شده باشد ۳- رابطه بیمه ای فرد با سازمان بیمه تامین اجتماعی برقرار باشد ۴- در صورتی که بیمه شده قبل از تاریخ تقاضا حداقل «۲» سال سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشد
پاسخ: 1- فرد تحت پوشش با ۶۰ سال سن و ۲۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه می‌تواند با حداقل حقوق پایه و بیشتر بازنشسته شود. 2- فرد تحت پوشش با ۶۰ سال سن و زیر ۲۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه متناسب با تعداد سال‌های پرداخت حق بیمه بازنشسته می‌شود. 3- فرد تحت پوشش با ۶۰ سال سن و ۱۰ سال سابقه 4- فرد تحت پوشش با ۵۰ سال سن و ۳۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه با حقوق کامل باز نشسته می‌شود.