امور حسابداری

راهنمای استفاده از خدمات

امور حسابداری خدماتی است بر پایه دانش که از:
 
فرآیند شناسایی ، اندازه ‌گیری ، ثبت و گزارش اطلاعات اقتصادی به منظور اتخاذ تصمیم ‌گیری ‌های آگاهانه در راستای پیشبرد صحیح اهداف مالی یک شرکت ، موسسه و یا سازمان بهره می گیرد.

به طورکلی امور حسابداری کلیه خدماتی است که در جهت پیشبرد اهداف صحیح مالی یک موسسه ، شرکت و یا سازمان ارائه می شود.
این خدمات شامل اموری نظیر: بهبود فرآیند حسابداری فروشگاه ها ، کارخانه ها و موسسات مختلف ، راه اندازی سیستم های حسابداری تخصصی ، انواع آموزش های حسابداری نظیر برگزاری کلاس ها و دوره های آموزش اصول حسابداری و فروش و آموزش انواع نرم افزارهای حسابداری می شود که توسط  کانون مشاوران مالیاتی به مشتریان عزیز ارائه می شود.

ضرورت دریافت خدمات حسابداری

خدمات حسابداری شامل زمینه گسترده ای از فعالیتهای مالی و مالیاتی میباشد که در صورت عدم رعایت و اطلاع صحیح در این باره میتواند موجب ضرر و جرائم جبران ناپذیری شود.

فعاليت های حسابداری شرکت عبارت است از :

خدمات شرکت حسابداری

خدمات حسابداری مالی

مشاوره  و تنظیم در رابطه با تهیه صورت‌های مالی طبق ضوابط و استانداردهای ملی

انجام امور مالیاتی مربوط به شرکتها و کلیه واحد های ثبتی

تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی بر اساس استانداردهای تحریر دفاتر قانونی

تنظیم اظهارنامه های مالیات بر ارزش افزوده

تنظیم لیست های صورت معاملات فصلی موضوع ماده ۱۶۹

تنظیم لیست های مالیات حقوق پرسنل شرکتها

تنظیم اظهارنامه ها ی مربوط به انحلال شرکتها

پیگیری اعتراض های مالیاتی و شرکت در کمسیونهای حل اختلاف مالیاتی

تهیه و تدوین انواع لوایح مالیاتی

جمع آوری گزارش مالی جهت بهینه سازی سیستم حسابداری
 
برای دریافت خدمات حسابداری اطلاعات و خواسته خود را در این قسمت سایت وارد نمایید
نام شرکت
نوع فعالیت
تعداد پرسنل
نوع خدمت
خدمات مالیاتی
محاسبه حقوق و دستمزد
نصب نرم افزارهای حسابدرای
آموزش حسابداران
نوشتن دفاتر مالیاتی
حسابرسی دوره ای
مشاوره
سایرخدمات مالی
استان محل فعالیت
شماره تماس
پیگیری درخواست

مطالب پیشنهادی مجله خبری با من تامین

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به فراهم شدن امکان ثبت نام اینترنتی تسهیلات قرض الحسنه مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی گفت: طی روزهای گذشته، بیش از ۹۰ هزار نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران متقاضی، اقدام به ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه کرده و ۴۳ هزار نفر نیز وام خود را دریافت کرده‌اند.
کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان تهران با صدور اطلاعیه‌ای از بازنشستگان متقاضی دریافت تسهیلات ۷
امکان ارائه درخواست بازنشستگی عادی در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی فراهم شد.
پاسخ: 1-حتما به صورت غیر ارادی بیکار شده باشد. 2-بازنشسته یا مستمری بگیر نباشد. 3-بیمه شده حداقل ۶ ماه سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشد قبل از بیکار شدن. 4-بیمه شدگانی که به دلیل حوادثی مانند سیل، زلزله، آتش سوزی بیکار شدند نیاز به داشتن حداقل سابقه بیمه ندارند را دریافت خواهند کرد.
پاسخ: ۱- درخواست توسط متقاضی ارائه شده باشد ۲- حق بیمه دوران مذکور پرداخت شده باشد ۳- رابطه بیمه ای فرد با سازمان بیمه تامین اجتماعی برقرار باشد ۴- در صورتی که بیمه شده قبل از تاریخ تقاضا حداقل «۲» سال سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشد
پاسخ: 1- فرد تحت پوشش با ۶۰ سال سن و ۲۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه می‌تواند با حداقل حقوق پایه و بیشتر بازنشسته شود. 2- فرد تحت پوشش با ۶۰ سال سن و زیر ۲۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه متناسب با تعداد سال‌های پرداخت حق بیمه بازنشسته می‌شود. 3- فرد تحت پوشش با ۶۰ سال سن و ۱۰ سال سابقه 4- فرد تحت پوشش با ۵۰ سال سن و ۳۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه با حقوق کامل باز نشسته می‌شود.