امور حسابداری
راهنمای استفاده از خدمات
امور حسابداری خدماتی است بر پایه دانش که از:
فرآیند شناسایی ، اندازه گیری ، ثبت و گزارش اطلاعات اقتصادی به منظور اتخاذ تصمیم گیری های آگاهانه در راستای پیشبرد صحیح اهداف مالی یک شرکت ، موسسه و یا سازمان بهره می گیرد.
به طورکلی امور حسابداری کلیه خدماتی است که در جهت پیشبرد اهداف صحیح مالی یک موسسه ، شرکت و یا سازمان ارائه می شود.
این خدمات شامل اموری نظیر: بهبود فرآیند حسابداری فروشگاه ها ، کارخانه ها و موسسات مختلف ، راه اندازی سیستم های حسابداری تخصصی ، انواع آموزش های حسابداری نظیر برگزاری کلاس ها و دوره های آموزش اصول حسابداری و فروش و آموزش انواع نرم افزارهای حسابداری می شود که توسط کانون مشاوران مالیاتی به مشتریان عزیز ارائه می شود.
ضرورت دریافت خدمات حسابداری
خدمات حسابداری شامل زمینه گسترده ای از فعالیتهای مالی و مالیاتی میباشد که در صورت عدم رعایت و اطلاع صحیح در این باره میتواند موجب ضرر و جرائم جبران ناپذیری شود.
فعاليت های حسابداری شرکت عبارت است از :
خدمات شرکت حسابداری
خدمات حسابداری مالی
مشاوره و تنظیم در رابطه با تهیه صورتهای مالی طبق ضوابط و استانداردهای ملی
انجام امور مالیاتی مربوط به شرکتها و کلیه واحد های ثبتی
تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی بر اساس استانداردهای تحریر دفاتر قانونی
تنظیم اظهارنامه های مالیات بر ارزش افزوده
تنظیم لیست های صورت معاملات فصلی موضوع ماده ۱۶۹
تنظیم لیست های مالیات حقوق پرسنل شرکتها
تنظیم اظهارنامه ها ی مربوط به انحلال شرکتها
پیگیری اعتراض های مالیاتی و شرکت در کمسیونهای حل اختلاف مالیاتی
تهیه و تدوین انواع لوایح مالیاتی
جمع آوری گزارش مالی جهت بهینه سازی سیستم حسابداری
برای دریافت خدمات حسابداری اطلاعات و خواسته خود را در این قسمت سایت وارد نمایید
مطالب پیشنهادی مجله خبری با من تامین
در صورتی که پس از فارغالتحصیلی، بیمهپردازی افراد در سایر صندوقهای بیمهای همچون بازنشستگی کشوری، نیروهای مسلح و... ادامه پیدا کند، سوابق بیمه دوران تحصیل آنان قابل انتقال به سایر صندوقهای بیمهگر خواهد بود.
برقراری تعهدات بلندمدت از جمله پرداخت مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی و بازماندگان از جمله مهمترین تعهدات بیمهای سازمان تأمیناجتماعی است که بیمهشدگان و بازماندگان واجد شرایط آنان میتوانند درصورت احراز شرایط قانونی، از این حمایتها بهرهمند شوند.
بیش از دو هزار بازنشسته با امضای طوماری خطاب به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، خواستار لغو واگذاری بانک رفاه شدند.
پاسخ: 1-حتما به صورت غیر ارادی بیکار شده باشد.
2-بازنشسته یا مستمری بگیر نباشد.
3-بیمه شده حداقل ۶ ماه سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشد قبل از بیکار شدن.
4-بیمه شدگانی که به دلیل حوادثی مانند سیل، زلزله، آتش سوزی بیکار شدند نیاز به داشتن حداقل سابقه بیمه ندارند را دریافت خواهند کرد.
پاسخ: ۱- درخواست توسط متقاضی ارائه شده باشد
۲- حق بیمه دوران مذکور پرداخت شده باشد
۳- رابطه بیمه ای فرد با سازمان بیمه تامین اجتماعی برقرار باشد
۴- در صورتی که بیمه شده قبل از تاریخ تقاضا حداقل «۲» سال سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشد
پاسخ: 1- فرد تحت پوشش با ۶۰ سال سن و ۲۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه میتواند با حداقل حقوق پایه و بیشتر بازنشسته شود.
2- فرد تحت پوشش با ۶۰ سال سن و زیر ۲۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه متناسب با تعداد سالهای پرداخت حق بیمه بازنشسته میشود.
3- فرد تحت پوشش با ۶۰ سال سن و ۱۰ سال سابقه
4- فرد تحت پوشش با ۵۰ سال سن و ۳۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه با حقوق کامل باز نشسته میشود.