خدمات حقوق دستمزد پرسنل

راهنمای استفاده از خدمات

لیست حقوق و دستمزد ماهانه پرسنل
 
محاسبات حقوق و دستمزد همواره برای صاحبان کسب و کار و همچنین کارگران یکی از مهمترین مباحث در حرفه حسابداری بوده است. بر طبق قوانین و مقررات کار و تأمین اجتماعی هر کارگری پس از اشتغال به کار از حقوق و مزایایی برخوردار است که در صورت آگاهی از آنها می‌ تواند نسبت به احقاق حق خود اقدام نماید.
 

فیش حقوقی

دریافت فیش حقوقی چه مزیتی دارد؟

فیش حقوقی یک فرم از  مشخصات کارگر مورد نظر با تمام جزئیات حقوق وی می باشد. در واقع شفاف‌سازی شرایط کار، مطلع شدن از میزان تعهدات کارفرما در قبال کارگر، مشخص شدن جزییات حقوق و مزایا و ریز دریافتی‌ها، سهولت در گرفتن وام و تسهیلات و ارائه سندی برای پیگیری‌های حقوقی و… از مزیتهای دریافت فیش حقوقی است.


تنظیم قرارداد پرسنل

ضرورت بستن قرارداد برای کارفرمایان

می توان گفت که عدم عقد قرارداد کار موقت یا قرارداد سفید امضا، تنها به ضرر کارفرما می باشد و هر گونه پرداختی از طرف کارفرما به کارگر می تواند موضوع شکایت کارگر از کارفرما باشد.

 
اگر نیاز به هر کدام یک از این خدمات رو دارید درخواست خود را ثبت نمایید تا کارشناسان با من تامین درخواست شما را بررسی نمایند
نام شرکت حقیقی/صنف
نوع فعالیت
تعداد پرسنل
نوع فعالیت را انتخاب نمایید
لیست حقوق دستمزد ماهانه پرسنل
فیش حقوقی
تسویه سنوات و عیدی
تنظیم قراردادپرسنل
چک کردن اسناد
تنظیم اسناد اداری
سایر
شماره تماس
پیگیری درخواست

مطالب پیشنهادی مجله خبری با من تامین

در صورتی‌ که پس از فارغ‌التحصیلی، بیمه‌پردازی افراد در سایر صندوق‌های بیمه‌ای همچون بازنشستگی کشوری، نیروهای مسلح و... ادامه پیدا کند، سوابق بیمه دوران تحصیل آنان قابل انتقال به سایر صندوق‌های بیمه‌گر خواهد بود.
برقراری تعهدات بلندمدت از جمله پرداخت مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی و بازماندگان از جمله مهم‌ترین تعهدات بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی است که بیمه‌شدگان و بازماندگان واجد شرایط آنان می‌توانند درصورت احراز شرایط قانونی، از این حمایت‌ها بهره‌مند شوند.
بیش از دو هزار بازنشسته با امضای طوماری خطاب به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، خواستار لغو واگذاری بانک رفاه شدند.
پاسخ: 1-حتما به صورت غیر ارادی بیکار شده باشد. 2-بازنشسته یا مستمری بگیر نباشد. 3-بیمه شده حداقل ۶ ماه سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشد قبل از بیکار شدن. 4-بیمه شدگانی که به دلیل حوادثی مانند سیل، زلزله، آتش سوزی بیکار شدند نیاز به داشتن حداقل سابقه بیمه ندارند را دریافت خواهند کرد.
پاسخ: ۱- درخواست توسط متقاضی ارائه شده باشد ۲- حق بیمه دوران مذکور پرداخت شده باشد ۳- رابطه بیمه ای فرد با سازمان بیمه تامین اجتماعی برقرار باشد ۴- در صورتی که بیمه شده قبل از تاریخ تقاضا حداقل «۲» سال سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشد
پاسخ: 1- فرد تحت پوشش با ۶۰ سال سن و ۲۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه می‌تواند با حداقل حقوق پایه و بیشتر بازنشسته شود. 2- فرد تحت پوشش با ۶۰ سال سن و زیر ۲۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه متناسب با تعداد سال‌های پرداخت حق بیمه بازنشسته می‌شود. 3- فرد تحت پوشش با ۶۰ سال سن و ۱۰ سال سابقه 4- فرد تحت پوشش با ۵۰ سال سن و ۳۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه با حقوق کامل باز نشسته می‌شود.